Www.Ahlahob.Tk
بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Ezlb9t
Www.Ahlahob.Tk
بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Ezlb9t
Www.Ahlahob.Tk
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Www.Ahlahob.Tk - By : Teno0o

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى احلى حب ( المنتدى انشئ لخدمتكم فساهمو معنا للنهوض به ) اعتبرو المنتدى منتداكم واتفاعلو فيه براحتكم يا احلى اعضاء ..

بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه"

crazygirl saso
Romantic Angel
kemoo
dal300
souffle
Teno0o
Nanosha
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Nanosha
...::l عضو فعال |::...
...::l عضو فعال |::...
Nanosha

انثى
تاريخ الميلاد : 07/07/1991
الاقـــامــه : بيتنا عن الشارع اللى فية عربيات
المزاج : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 8110
الهواية : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Painti10

بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه"   بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 I_icon_minitime17.10.08 16:11

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Alhawe_Graphic_com_Line%20%2816%29
بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 %D9%88%D8%A7%D9%88%20%D8%AA%D8%B1%D8%AD%D9%8A%D8%A8

بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 5274528Y

أنا في حاله تهييس فظيعه :tease222: .. وتقريبا كده حاله التهييس هتطلع على التوبيك التهييسي إلي عنوانه هيخلي كل البنات تضربني لحد ما يبانلي صاحب ..
يا ريت لو لو في ولاد يخدوا جنب بلاش يكملوا .. ولو كملت هتتعقد .. ولو بنت بلاش تقريه harhar1 علشان بلاش انا أنضرب ..
إيه ؟ .. مين إلي هيقرا التوبيك ؟ showoff. .. مش عارفه انا مهيسه وخلاص ..
وبما إن حاله التهييس على ودنه .. فعمر ما هيجيلي جرأه أكتب الفكره إلي في دماغي ديه إلا m4m4 دلوقتي .. بيقولوا التهييس مش بيحسسك بالضرب .. يلا نهيس .. دا انا حالتي صعبه خالص ..
طيب ..
البنت المفقعه هيا البنت إلي بتنزل الشارع حاطة جبنه على وشها :twisted21: .. والجبنه هيا أي حاجة من الحجات الكتير الي البنات بتحطها علشان تبان بوش كابسي بلاستك .. سواء كان بدره او كريم أساس او أي حاجة بتخليها باختصاروتحطها بطريقه غريبه كتير اووى موش مرة واحد بتقعد تحط كتير كتير :hysterical: زي ما تكون جايبه جبنه اسطنبولي وغلطت في مكان بقها وخبط في وشها وخلاها عامله زي المفقعه كده الي أنا مش عارفه هيها ايه بالظبط ..
وللأمانه العلميه فقد رجعنا إلي "القاموس المفقع في لسان البنات" وهوا معجم قيم جدا يحتوي على كل معاني البنات الخاصه المجهوله للولاد .. كتاب جميل انصحكم بإقتنائه .. تجدونه في مكتبه "جرجير:grindance:" ..:thumbup222:
وإليكم المعاني التي تدور حول مصلح البت الجبنه :
**كريم الأساس
التعريف :كريم بوهيه كومبيوتر أشهر انواعة " فول أند لاظلي " ..
طريقه الاستخدام :يدهن القليل منه -والواقع ان البنات بتستخدم انبوبه في كل مره -على الوجه وتنزل البت الشارع كلوه يفضحها فضيحه بجلاجل "ديه سوده حاطة كريم اساس وبهتانه وجلدها كرمش منه" thumbdown .. وكل الناس بيقولوا كده - وخاصه الولاد - .. والوحيده الي مش عارفه كده هيا البنت وفاكره نفسها نانسي .. وانها بيضه ومحدش واخد باله ..
سبب الاستخدام : في حالات الرغبه أن تكون البنت بيضاء وعقدها النفسيه من غمقان لونها (سوده يعني ).. وكذلك في حالات العوانس الاتي يئسن - حلوه يئسن ديه - من الزواج

ويرغبن في جذب العرسان ..فى ناس بتستخدمها بتدارى عيوب فى الوجه ده عادى انا بتكلم :blush2: على حاجة تانية متغيروش الموضوع

**بودرة التجميل :
التعريف :نوع من انواع Make Up .. باختصار بدره بألوان كتير.. زي الهيروين بالظبط من غير فزلكه (مكتوب كده في المعجم مليش دعوة )..
طريقه الاستخدام :تستخدم فرشة صغيرة ويوضع على الوجه .. وتحت العيون والخدود ..
سبب الاستخدام : عدم الرغبه في اظهار لون البشره .. وربما تغطيه بعض الحوادث السابقه .. بس برضو .. مفضوحه وكل الناس بتاخد بالها .. خاصه الولاد وان كانوا بيعملوا نفسهم قال ايه مش واخدين بالهم علشان مش فاقع زي كريم الاساس .. بس مفقوسه الشباب واخدين بالهم ..(أه يا شباب يا خلابيص )

وبعد أن تم التعريف .. قامت الخبيرة نانوشا -إلي هوا أنا يعني headphonedance - بأخد المايك والنزول إلى الشارع لمعرفه اراء الحماهير حول البنات الي حاطة جبنه (والعينه الي تم اختيارها كلها حاطة جبنه):
بنت رقم واحد " زي العسل ده زياده جمال وتأنق .. وبعدين محدش بياخد باله"
بنت رقم اتنين " مين الي قال اننا مش حلووين احنا زي العسل بس بنحط علشان نزيد جمالنا"
بنت رقم تلاته " والله .. ديه حريه شخصيه .. هيا الموضه كده!! .."

ولما أخذنا رأي الشباب .. وسألناهم "ايه رأيك في البنت المفقعه وهوا انتا بتاخد بالك ؟":
ولد رقم واحد " البت بتعتي بتحط على طول ومش برضى اقول ليها علشان مجرحهاش ومتسبنيش "
ولد رقم اتنين " أنا مش عارف بيحطوا ليه .. والله بيبقى شكلهم زي العسل من غيره .. بيبقى لونهم بهتان .. وهيا بتكون فاكره ان محدش شايف .. بس هيا اكيد حاسه بعقده من شكلها او لونها او بشرتها .. هيا مش هتحط إلا لعله .. لكن لو واثقه مش هتحط "
ولد رقم تلاته " البت بيبقى شكلها صاروووووووووووووخ بصراحة "
ولد رقم أربعه" طبعا مفقوسه .. اجبلك اخويا الصغير يقلها "

وطبعا بصراحة بعد ما عرضت الحقائق من كلام الناس والمعجم (وانا مليش دعوة هما الي بيقولوا) ..اسيبكم تختارو ايه رأيكم .. علشان تعرفوا رأيي showoff. .. انا شايفه ان البنت كائن جميل جدا ... ومفيش حاجة تخليها تحط حاجات زى ديه وتأفور اووى ال ايه علشان تزود من جمالها ..او الي بتظن انها بتزود بيه جمالها .. عن نفسي بحس انها بتبوظ شكلها بأي حاجة بتحاول تخبي لونها الحقيقي ده .. حتى لو على مستوى التزين للزوج ..مش عارفه ده رأي شخصي .. بس فعلا الي بشوفه من صحاباتي والشباب انهم بياخدوا تريقه مش ظريفه على الحجات ديه .. بلاش أحسن .. انتي كده وزي ما خلقك ربنا :flowers.: .. محدش ليه عندك حاجة boxing boxingعلشان كل ده ..
لو على العرسان ده نصيب :hearts1: . :first_move: :hearts1: . ولو على الجمال :blush2: .. فعلا برأي الاغلبيه بتبوظي شكلك ..
tearss :cray: واضربوا يا بنات ..

كاتب الموضوعرسالة
roony
...::l عضو |::...
...::l عضو |::...
roony

انثى
تاريخ الميلاد : 11/11/1992
الاقـــامــه : الاسكندريه (محرم بك)
علم الدوله : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 3dflag10
المزاج : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Anafar10
الهواية : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه"   بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 I_icon_minitime04.04.09 17:55

توبيك جامد كيك ومشكورة منى اوى وبانتظار جديدك
amr tito
...::l عضو جديد |::...
...::l عضو جديد |::...

ذكر
تاريخ الميلاد : 13/05/1991
الاقـــامــه : egypt
علم الدوله : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 3dflag10
المزاج : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 M5rbha12
الهواية : بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 Swimmi10

مُساهمةموضوع: رد: بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه"   بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 I_icon_minitime04.04.09 19:41

توبيك جامد اخر حاجه
ياريت تتعظو من البنات الجبنه
وعلى العموم مستنين موضوع الشباب وقصص الجيل
بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه" - صفحة 2 167857

بلاش بنات تدخل احسن لحسن اضرب"البت المفقعه البت الجبنه"
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-